2024

2024

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It

esmaspäev, 7. oktoober 2013

Ritual Magic

Raamat: Ritual Magic (World of the Lupi #10) by Eileen Wilks (2013)
Hinne: B-
Oma 57 sünnipäeval kaotab Lily ema ütäkki kõik mis on temaga toimunud peale seda kui ta oli kaheteist aastane. Lily teab, et tema ema rünnati millegi enamaga kui maagiaga. Millegi enamaga … ning julmemaga.

Kui Lily ja Rule saavad teada, et on ka teisi, kes kannatavad sarnast mälukaotust – kõiki tabas mälukaotus ühel ja samal ajal – alustavad nad põhjuse otsinguid. Abistama tuleb neid keegi, keda Lily enam kunagi näha ei lootnud: Al Drummond, kes oli kunagi püüdnud teda hävitada. Ta on ka surnud. Kuid see müstiline rünnak on põhjustatud jõudude poolt, mis mõjutavad ka teisi maailmu.

Osad ohvrid on kaotanud oma elust aastaid, mõned on üleüldse surnud ja Lily peab leidma ühise nimetaja, siin ilmas – või siis mujal ilmas – neid kõiki seob.
Paranormal, Romance, Drama, Criminal

Ma püüdsin eile meenutada, kuidas ma üldse Eileen Wilksi raamatute peale sattusin. Kas oli tema raamatutest kuskil raamatute saidil juttu või siis oli tema raamatuid teistes raamatutes mainitud. Kuid siis mulle meenus. Kunagi ammu kui ma alles alustasin paranormaalsete romaanide ahmimist, sattus mulle kätte üks kogumik – On the Prowl. Seda ennekõike Patricia Briggsi Alpha ja Omega lühiloo pärast. Lisaks Patriciale on selles kogumikus ka Eileen Wilksi, Karen Chance ja Sunny lühilood. Nendest kõigist pole ma vaid Karen Chance raamatuid veel lugenud. Kuid see selleks.
World of Lupi sari on iseenesest päris hea sari, algus oli eriti hea, lihtsalt mida raamat edasi, seda tüüpilisemaks lood muutuvad, ja lõppu ei näigi tulevat, sest alati leiab taas mõne müütilise pahari, kes tahab inimkoda kas anastada või piinata või ära süüa, või siis ilmub taas päevavalgele nende kauaaegne vaenlane või huntide kauaaegne vaenlane ja nendega tuleb tegeleda.

Alguses oli Lily ja Rule vaheline suhe see, mis loo huvitava hoidis, kuid nüüd kui nad on ametlikult abielus ka inimkommete järgi, mis siis veel jäänud on, et asja huvitavana hoida? Lapsed?

Ühesõnaga, see viimane raamat oli traditsiooniline Lupi maailma sarja raamat. Ei midagi üllatavat, ei midagi väljaspool tavalist. Hästi kirjutatud kuid ….

Hetkeks ma arvasin, et äkki taas kord tõmmataksegi Lily teise maailma ja Rule peab talle taas järgnema, kuid ei. Tore oli näha taas kord neid kahte tegelast – Nathaniel ja Kai – kellest ma esimeses lühiloos lugesin. Kuid jah … sellel sarjal on aeg otsad kokku tõmmata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar