2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

kolmapäev, 13. august 2014

The Maze Runner (Labürindijooksja)

Raamat: The Maze Runner (The Maze Runner #1) by James Dashner (2009)
Hinne: B
„Kui sa ei karda, siis sa pole inimene.“
Kui Thomas liftis üles ärkab, mäletab ta vaid oma nime. Teda ümbritsevad võõrad – poisid kellel on samuti mälu röövitud.

Väljaspool kivimüüridest ümbritsetud Välu on lõpmatu, alati muutuv labürint. Läbi labürindi on ainuke väljapääs – ning keegi pole veel kunagi sealt elusalt väljunud.

Siis saabub tüdruk. Esimene tüdruk üldse. Ning tema toodud sõnum on kohutav.
Adventure, Fantasy, Dystopia, YA
 
Kuna aasta lõpus on veel paljudki raamatud kinoekraanidele jõudmas, siis tuleb neid filmiraamatute lugemisi veel ja veel.

Käesolevaga olen ma siis jõudnud Labürindijooksja juurde.

Pärast Andjat olin ma üsna skeptiline alustades taas kord üht düstoopilist noorteromaani, sest mida uut oleks sellel teemal veel pakkuda, mida veel välja mõeldud pole? Kuid siiski püüdsin ma oma meeled lahti hoida ning mitte alustada eelarvamustega.

Ja teate mis – mulle see raamat meeldis! Mulle meeldisid need tegelased, see lugu, selle loo lihtsus ja keerukus. Need lapsed ei püüdnud olla täiskasvanud ja maailma päästa, nad püüdsid oma teadmiste/oskustega elada raskes olukorras parimat elu. Neil oli oma süsteem ja oma reeglid ja see kõik oli oma lihtsuses lihtsalt suurepärane ja see kõik oleks väga hästi pikka aega töötanud, kui mitte kardinate taga olevad täiskasvanud poleks rahutuks muutunud ning suuri reegleid muutnud. Jah, lapsed võivad olla julmad, vahest isegi väga julmad, eriti kui neil teist võimalust pole, kuid kõige hullemaid asju sunnivad neid siiski täiskasvanud tegema.

See oli üks tõeliselt huvitav ja huvitaval kombel positiivne lugemine ning ma loodan kogu südamest, et film ei ole jama, sest see lugu oli nii lihtsalt kirjutatud, et seda peaks olema väga kerge ekraanile tuua ilma suurte muutusteta. Kahjuks aga polnud see nii. Film on nagu ikka vaid raamatumaitseline. Aga kui mul vähegi aega on, siis võtan ka teised selle sarja raamatud ette.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar