2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

reede, 7. juuni 2013

Entwined With You

Raamat: Entwined With You (Crossfire #3) by Sylvia Day (2013)
Hinne: C
Sel hetkel kui ma esmakordselt Gideon Crossi nägin, nägin ma temas midagi, mida ma vajasin. Midagi mille vastu ma võidelda ei suutnud. Ma nägin temas ohtliku ja rikutud hinge – vägagi sarnast mu enese hingele. Ma olin temast lummatud. Ma vajasin teda täpselt sama meeleheitlikult, nagu ma vajasin ka oma südame tukseid.
Keegi ei tea, kui palju on ta minu pärast riskinud, kui palju on mind ähvardatud või kui tumedaks ja ähvardavaks on meie mineviku vari muutunud.
Me oleme oma saladustega üksteisega seotud ning me püüame saatusele vastu astuda. Me oleme loonud oma enese reeglid ning oleme täielikult alistunud hingematvale omamise võimule …
Romance, Erotica

Et siis kolmas raamat, mis pidi olema Crossfire triloogia viimane raamat, kuid nüüdseks on juba lubatud ka neljandat ja viiendat raamatut.

Ma lugesin (õigem oleks öelda neelasin) kaks esimest raamatut (Bared to You ja  Reflected in You) paari päevaga möödunud aastal. Teemalt on see lugu väga sarnane Fifty Shades of Grey raamatutega, kuid paremini kirjutatud – ülikoolist tulnud tütarlaps kohtub multimiljonärist playboyga, nende vaheline külgetõmme on nii kõikehõlmav, et mõlemad on valmis milleks iganes, et vaid koos olla. Loomulikult on mõlemaid lapsepõlves seksuaalselt kuritarvitatud ja see teeb nendevahelise suhte üheksvägagi keeruliseks suhteks. Nad on mõlemad üksteise lemmik narkootikum – nad veedaks vist kogu ärkveloleku aja seksides kui see vaid võimalik oleks, kuid maailm murrab end sisse nende õnneliku mulli. Välja ilmuvad ex’id – mõni rahumeelsem, teised mitte nii rahumeelsed, kuid meie kangelased on valmis kõige vastu võitlema. 

Teises raamatus tuleb asja huvitavaks tegemiseks noored korraks lahku viia ja lõpuks selle lahkuviimise taha peidetud täiuslik mõrv paljastada. Paljastada meile lugejatele, mitte politseile, kuigi nad kahtlustavad Gideoni nii või naa.

Ja siis kolmas raamat, mis oleks pidanud olema intensiivne ja sisutihe ning õnneliku lõpuni viiv raamat, kuid oli tegelikult …
… raamat mis oli täis seksi, armastuseavaldusi, üha uuesti ja veelgi sügavamalt armumist, uusi sisuliine, üllatusi ja palju mitte midagi. Ma saan aru, et meie kangelase on nii armunud ja nende vaheline tunne on nii tugev, et igal võimalikul hetkel peavad nad seksima, kuid selles raamatus jätab see aegajalt kohatäite mulje. 

Ma tõsiselt ootasin, et siin on röövimisi, beebisid ja õnnelik pulm. Jah, pulm on, kuid salajane. Röövimine – jäi tunne et oli ka röövimine, kuid selle kohta loeb ilmselt rohkem järgmisest raamatust. Oli ka lapsi, suisa kaks, kuid kumbki neist pole Eva oma. Kuid on endiselt küünalt vaka all hoidvad endised kallimad, Vene inimkaubitsejad, uudishimulikud ajakirjanikud ja kurikavalad kaameramehed.
Päris mitu küsimust jäi õhku rippuma:
  1.  Mis on see mida Eva ema varjab, milleks tal raha vaja on?
  2.   Kes on Tatjana lapse isa?
  3.   Kes oli Corinne lapse isa?
  4.   Mis juhtus Eva töökoha assistendiga?
  5.   Kes on Gideoni kuriteo varjamise taga?
Nagu näha pole ükski neist küsimustest otseselt meie kangelastega seotud, seega peaksid järgmised raamatud tooma veel uusi tegelasi, nii kuritahtlike kui ka heatahtlike ja meil tuleb oodata vaid teadmatu hulk aega, kuni järgmine raamat ilmavalgust näeb. :)

Kuid, Crosfire esimene raamat Bared to you on nüüd ilmunud ka eestikeelsena – Alasti - ja selle arvustust saate lugeda Raamatuklubis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar