2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

kolmapäev, 19. juuni 2013

This Man Confessed

Raamat: This Man Confessed (This Man #3) by Jodi Ellen Malpas (2013)
Hinne: B
See sama koht, kus nende romaan alguse sai, The Manor, on nüüd külalistest pungil ning täna peaks olema Ava ja Jesse elu õnnelikem päev. Ava on sellega leppinud, et ta ei suuda kunagi taltsutada Jesse metsikust, ja ta ei tahagi seda enam teha. Nende armastus on sügav, nendevaheline side tugev, kuid just siis kui Ava on juba hakanud arvama, et ta on suutnud pugeda selle mehe purustamatu kilbi taha, kerkivad ülesse üha uued küsimused, mis viivad Ava arvamusele, et Jesse Ward ei pruugi sugugi olla see mees keda ta arvab Jesset olevat. Jesse teab liigagi hästi kuidas viia Ava üle naudingute piiride … kuid kas tema teod viivad ka Ava hulluksminemise piirile?
On tulnud aeg, et see mees kõik üles tunnistaks.
Romance, Erotica

Ma vaatasin praegu tagasi, mida ma olin kirjutanud kahe esimese raamatu – This Man ja Beneath This Man – kohta ja ausalt, see üllatas mind ennastki. Miks ma küll olen pannud need raamatud YA kategooriasse? Siin pole midagi YA raamatutest, tegemist on ikkagi puhtalt armastus- ja erootika romaaniga. Ja Twilight/50 Shades … eee, noh jah, kuid siiski mitte, kaugeltki mitte.

 Aga nüüd tagasi käesoleva raamatu juurde. This Man Confessed on suurepärane lõpp triloogiale. Seda võiks soovitada teistele triloogiate kirjutajatele näitena, kuidas viimane raamat ilma venitamata huvitavaks teha, kuidas kõik lahtised otsad kokku tõmmata, kuidas tuua viimasesse raamatuse tagasi esimese raamatu huumor ja teise raamatu meeleheide, ning meenutada lugejatele kõiki eelnenud raamatutes olnud tähtsaid kohti.

Jah, vahepeal venis natuke, vahepeal oli natuke igav, kuid samas oli ikkagi tegu raamatuga kus oli naeru, armastust, põnevust, õudust, üllatusi, HEA lõpp ning suurepärane epiloog.

Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis on tegelikult raamatu algusest saati iga natukese aja takka selline what! hetk, kus lugejatele söödetakse mingi üllatus ette. Mida aeg edasi, seda suuremaks need WHAT!?! hetked muutuvad ja viimased 20% vaheldusid WHAT!?!?!?!? ja NOOOO!!!

Suurepärane!!! Kogu sari oli suurepärane!!

Aga lõpetuseks palugem tantsuplatsile esimest korda  Hr. ja Pr. Ward :)

2 kommentaari:

  1. Ma lihtsalt kirjutan suvalisse kohta kommentaari. Ma praegu istun ja vaatan su blogi- olen jõudnud algusest just siiamaani ja ma tahan natuke nutta ja natuke ahastada... Kust ma selle aja võtan, et neid raamatuid kõiki läbi lugeda? Ma lõpetan hetkel enese piinamise, aga su blogi panin endale järjehoidjatesse, et saaks siia tagasi tulla...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Maria, ma mõistan täiesti su tundeid, sest ka mind piinab pidevalt sama probleem, kust ma küll saaksin juurde aega, et lugeda kõiki neid raamatuid, mida tahaks! :) Kuid pole midagi teha, aega on vähe ja raamatuid on palju ja seega, jätkakem lugemist! :) :)

      Kustuta