
Hinne: C
Nad on skandaalne Sharpe
perekond, viis mässumeelset õde/venda, kes on määritud šokeeriva perekonna saladusega.
Nüüd on nad kõik vastamisi seatud kohutava ultimaatumiga: abielluda aasta
jooksul – või jätta hüvasti pärandusega.
Viimse kahe kümnendiku jooksul, mis on möödunud ta vanemate
traagilisest „õnnetusest“, kus nad mõlemad hukkusid, on Oliver Sharpe,
Stoneville markii, püüdnud unustada selle saatusliku õhtu sündmusi elades oma
elu kui ohjeldamatu elumees. Ning kui ta vanaema ähvardab teda ning ta
õdesid/vendi pärandusest ilma jätta, kui nad maha ei rahune ning ei abiellu, mõtleb
ta välja plaani kuidas rahuldada vanaema nõudmine tõelisel Sharpe stiilis –
tuues koju liba pruut otse bordellist! Kuid tema plaan võtab natuke teise
suuna, kui ta päästab hoopis Ameeriklannast kaunitari, kes on sattunud raskesse
olukorda.
Maria Butterfield tuli Londonisse et üles leida oma peigmees, kes on
jäänud kadunuks, kuid see pisiasi ei peata Oliveri saavutamast seda mida ta
tahab: Maria, Oliveri voodis. Tema esialgne mässumeelne maskeraad, mis aitaks
tal lõpetada vanaema nõudmised võiks isegi töötada, kuid üsnagi pea muutub kõik
liigagi tõeliseks – teda haarab oma embusesse armastus, mis ahvatleb teda jätma
oma mässaja kombed.
Romance, History
Tõsi ta on, et see raamat on mul ammugi kõvakettal ootamas olnud, et
kui kunagi aega peaks olema, siis võiks ju lugeda, seega kui XOXO After Dark
pakkus seda raamatut tasuta lugeda, siis ma mõtlesin, et miks ka mitte.
Oh jah, see on üks selline tüüpiline ajalooline armastuslugu, kus Lord
See ja Too peab kiiresti abielluma ja leiab siis ühe vägagi ebatüüpilise
pruudikandidaadi, keda ta loodab lihtsalt paberi pärast altari ette vedada,
kuid lõpuks ilmneb siiski, et naljaga alustatud lugu osutub tõeliseks
armastuseks. Teate mida mina arvan abieludest, mida sõlmitakse lihtsalt
niisama, nalja pärast, et miks ka mitte – SUURIM VIGA TEIE ELUS!!!!
Aga lähme nüüd tagasi raamatu juurde. Otse loomulikult on meie
kangelasel ka SUUUR SALADUS, mis on nii kohutav, et ta on surmkindel, et kui
keegi sellest kuuleb, siis keegi teda enam ei armastaks ja ka ühiskond heidaks
ta oma rüppest välja. Ema, anna kannatust!!! Nagu ikka on see SUUR SALADUS
tegelikult tühine asi, kuid kogu raamatu jooksul tuletatakse lugejale meelde,
et meie kangelane nii kannatab, oh kuidas ta kannatab … Pierrot, mängi paar
ilusat lugu!! :). Me kangelane on tõsine Alfa isane, kes esialgu peksab rusikaga
vastu rinda ja vannub, et teda ei sunni keegi abielluma ja siis natuke aega
hiljem peksab taas vastu rinda ning vannub, et ta on kogu elu vaid seda ühte
olevust oodanud ja kogu ülejäänud elu pühendab vaid tema jumaldamisele.
Ja kangelanna … üks järjekordne Ameerika
naisõiguslane/pärijanna/kangekaelne mässaja/esimese suudluse järel
armuja/esimesel võimalusel solvuja/… tüütu tegelane. Miks alati peavad need
kangelannad olema sellised esialgu kangkaelsed ja oma õigusi taga ajavad ninatargad,
kuid niipea kui nad „avastavad“ et nad kangelast armastavad, siis nad sulavad
ja lasevad kangelasel endaga teha mida iganes, kuni hetkeni kui ta armastatu
elu on ohus ja siis nad taas möirgavad korraks, et järgmisel hetkel taas
üheskoos voodisse langeda? IGAV!!!
Ma turtsatasin nii mõnigi kord seda raamatut lugedes. Nagu ikka toob
autor nagu muuseas sisse suurte kunstnike nimesid, sest tegu on ju Inglismaaga
ja markiisi lossiga, seega on ju väga tavaline, et seinal ripuvad suurte
meistrite tööd (kuid ärgem unustagem, et tegu on vaesuva markiisiga!!)
Vahepeal oli autor sulaselgelt saanud inspiratsiooni
kirjandusklassikast – Jane Eyre.
Üks peretütardest, Minerva, on kuulus/kurikuulus gootiliste
armastusromaanide autor, kuid kui ta oma teise õega räägib üsnagi vabameelselt
oma venna bordelli külastustest, siis ta õde ahhetab, „MInerva, sa ei tohiks
sellistest asjadest midagi teada.“ – et siis nagu kirjanik, kes kirjutab
armastusromaane, kus kangelanna langeb poolalasti kangelase käte vahele, et
kangelane saaks ka ülejäänud riided eemaldada ning kangelanna oma suure riista
otsa istutada ei tohiks teada midagi oma venna bordellikülastuse
harjumustest?????
Ja siis minnakse riideid ostma kasutatud riiete poest??? 19 sajandi
Inglismaa, naistel ei olnud kapid kleite täis ja nad ei valinud iga hommiku uut
kleiti, vaid kandsid ühte kleiti pea iga päev; heal juhul oli neil kaks kleiti
üldse. Rikkamatel naistel loomulikult oli kleite rohkem, kuid eelmise hooaja
kleite anti teenijatele kanda mitte ei viidud kasutatud riiete kokkuostu, kus
siis need puhastati ja uuesti müüki pandi – aga noh mida mina ka tean, ma ju
siis ei elanud.
Ühesõnaga, ma võin ilmselgelt selle sarja raamatud panna sinna kausta
kus on raamatud mida ma loen alles siis kui mul tõesti midagi muud lugeda pole.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar