2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

teisipäev, 28. veebruar 2023

The Right Wrong Match

Raamat: The Right Wrong Match (Love in Mirror Valley #2) by Sara Jane Woodley  (2022)  Hinne: C- Lühikokkuvõte: 

https://www.goodreads.com/book/show/75535836-the-right-wrong-match            

Öeldakse ju, et kellestki ülesaamiseks on parim kellegi teisega kohtingule minna.

Ma pole kunagi tahtnud olla armunud (vastuarmastuseta) oma parima sõbranna torisevasse vanemasse venda.

Aastaid on mul olnud tunded Luke Brooksi vastu, kuid on aeg temast üle saada, seega olen ma missioonil leida enda endale ideaalne kaaslane ning kindlustada endale minu enda õnnelik muinasjutt. 

Seda siis seni, kuni kohtinguäppi pisitõrge annab mulle uue töö: kogu linnale üksikute kohtumisõhtu korraldamine. See tundub ju lihtne … kuni linnanõukogu paneb meid koos Lukega korralduskomiteesse. Ning mida enam ma näen Luke toriseva pealispinna all pehmet ja armastavat isikut, ei ole mul lootustki oma armumisest üle saada. Eriti siis, kui ta tundub mu tunnetele vastavat.

Romance


“Õige vale paar” on raamat romantikaraamatute klišeedest, mis kubiseb romantikaraamatute klišeedest. Kui teile sobib “Gilmore tüdrukud” ilma tütreta, kuid Lorelay ja Luke lugu steroididel, siis on see teie raamat, kui ei, siis on parem kui sellest eemale hoida.


Daisy elab väikses Mirror Valley linnakeses, tal on üheksa ametit ja alati valmis uut tööd tegema. Tema parima sõbra pulmas on ta pimekohtinguga, mille on talle korraldanud pruut, kuid kohtingukaaslane teeb eeslisilmi hoopis teisele neiule, ning mida enam noormees purju jääb, seda enam ta lollusi teeb, kuni lõpuks tuleb Daisyle tema taltsutamiseks appi Luke, pruudi vend, kelle enda abilelu aasta tagasi altari ees tähistamata jäi ja need pulmad on esimene kord, kui ta end taas linnakese kuulujutuveskile paljastab. Aga noh see selleks.


Daisy on hiljuti otsustanud, et tema leiab oma elu armastuse nii, et proovib järele kõik rom/comidest ja armastustromaanidest tuntud kohtingud - rivaalid tööl, vaenlased, pimekohting, naabrid, reisikaaslased …. Pimekohtingu võib ta nüüd maha tõmmata ja mõned teised asjad on ta ka juba ära proovinud, kuid lootust tal veel on.

Luke kauaaegne elukaaslane põgenes ööl enne pulma ja pärast seda on talle pidevalt telefoninumbreid ja nimesid pihku surutud, et ta kiirelt sellest üle saaks. Kuid Luke ei taha kedagi uut, ta ei taha end taas haavatavaks teha. Ja kui ta kellegi uuega räägib, siis jõuab jutte väga ruttu selleni, et raamatupidamine on ju igav töö, kuidas sa suudad seda teha.


Daisy õde Dee on tegev uue kohtinguäpi juures ja on oma õe sinna testisikuna sisse tõmmanud. Luke sõbrad on sundinud teda kohtinguäpiga liituma. Kumbki pole seal oma nimega ja oma näoga, kuid kokku nad on sattunud ja rääkima hakanud ja jutt neil jookseb. Kuni Daisy julguse kokku võtab ja pakub kokkusaamise, mis läheb natuke kehvasti, sest see kutse ei lähe mitte ainult ühele kontaktile, vaid kõigile, kellega ta on suhelnud. Seega peab Daisy kiiresti midagi välja mõtlema ja kutsub kohale ka kõik kohalikud üksikud neiud. Sellest kasvab välja veel üks üritus, eesmärgiga linnakese rahvamaja päästmiseks raha kogumine.


Kuna Luke sai sellel “kohtingul” aru, et tema tundmatu kohtinguäpi kaaslane oli Daisy, siis pakub ta end koostööd tegema ja mida enam nad koos peavad aega veetma, seda enam hakkavad nad aru saama, et nad on teineteise jaoks loodud. Seda siis seni, kuin Luke endine kihlatu tagasi tuleb ja siis ka veel Daisy nende sobivuses kahtlema hakkab … ja noh nagu ikka jõuavad nad pärast natukest komistamist õnnelikult ühiselu algusesse.


Et siis selline lugu. Kui ma seda jalutuskäigul kuulasin, siis oli mul hea meel, et mul oli tuule pärast puff üle nina tõmmatud ja kedagi läheduses ei kõndinud, sest iga natukese aja takka tekkis mul tahtmine karjuda, sest see lugu on niiiiii jabur ja niiii lääge, et kui mul oleks paberraamat käes olnud, oleks ta päris mitu korda üle toa lennanud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar