2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

esmaspäev, 16. november 2015

The Raven Room



Raamat: The Raven Room (The Raven Room #1) by Ana Medeiros (2015)
Hinne: C
Kõik mida sa ette kujutada oskad. Kõik mida sa ihaldad. Kaarna toa liikmetele on see koht, kus iga fantaasia saab tõelisuseks. Kuid mõnedele on nende iha elu ja surma küsimus.

Julanit juhib iha kontrollida, seega on temagi Chicago halveima poole seksiklubi liige. Tema iha läheb kaugemale kui seks. Kaugemale kui veidrus. Kaarna tuba on ainus koht, kuis Julian leiab oma ohtlikele kirgedele väljalaskeventiili, kuid tema ihad võivad rikkuda tema eduka elu, mille nimel ta on väga palju vaeva näinud.

Kuid politsei seob hiljutised noorte naiste mõrvad Kaarna toaga, võivad nii mõnedki tähtsad inimesed sattuda huviorbiiti – ning need inimesed oleks valmis tapma, et jääda anonüümseks …

Meridith ihaldab Juliani üha enam ja enam. Julian on tutvustanud Meridithile uusi seksuaalseid horisonte ning ahvatlenud teda uute võimalustega. Kuid väljaspool voodit on Meridith noor auahne ajakirjanik ning Kaarna tuba on just see lugu, mida ta otsinud on. Kui ta kirjutaks klubist ja selle eliit liikmetest paljastava artikli, lükkaks ta oma karjääri liikvele.

Meridith asub rännakule keelatud seksuaalsete kogemuste maailma, milles Julian elab, kerkivad päevavalgele küsimused, ning tema kõige keelatumad ihad ähvardavad teda ena alla matta. Kui palju võib ta usaldada seda meest, kes on paljastanud Meridithi erootilise poole ning kui palju peab ta ohverdama selleks, et Juliani kaitsta?
Erotica, Criminal Mystery

Selle raamatu hinne jääb kõikuma C ja B vahepeale, sest ta meeldis mulle natuke rohkem kui lihtsalt C aga samas ta ei anna päris B mõõtu välja, sest siin oli piisavalt asju, mis mind häirisid. Tegelikult oli see raamat minu jaoks täielik üllatus.

Kaarna tuba on erootiline kriminaalromaan. Erootika oa on see, mis mulle päris hästi ei istunud, kuid samas polnud see ka nii halb, et oleks lugemist katkestanud. Ärge saage must valesti aru, tavaliselt mulle meeldivad erootilised romaanid, olgu need siis noorte täiskasvanute pidev seksfest või siis mõni ekstreemsem BDSM versioon, kuid see lugu läks minu jaoks üle piiri valu ja verega. Kuid samas oli raamatu kriminaalne pool väga kaasakiskuvalt kirjutatud. Ma saan täiesti aru, et ühte teisest eraldada ei saa, seega otsustasin ma end sellest mitte häirida lasta. Isegi kui ma tabasin ära kõik need „suured üllatused“ juba nende esimese mainimise ajal, kuid ikkagi polnud ma päris kindel, et minu arvamus õige oli, sest pidevalt tuli vihjeid ka muudele võimalustele.

Kui ma raamatut lugema hakkasin, siis olin ma üsna kindel, et sellest sarjast loen ma vaid seda esimest raamatut, sest alguses oli lugu liialt seksile pühendatud, kuid kui ma raamatuga lõpule jõudsin oleks ma kohe tahtnud lugeda järgmist osa, sest raamat lõppeb suurepärase konksuga, mis ei taha lugejast kuidagi lahti lasta. Võib suisa öelda, et see oli mu esimene raamatupohmakas, mis polnudki ilusa pisaratest nõretava armastusromaani poolt.

See lugu, mis oli siis laste psühhiaatrist Julianist, ajakirjandstudengist Meridithist ja raamatumüüjast Alanast oli minu jaoks nagu segu järgmistest raamatutest: Gabriel’s Inferno, Stalking Sapphire ja Belong to Me.

See oli üks huvitav, põnev ning vahel vastik lugu, kuid lõpuks oli see ikkagi üks hea lugemine, selle lugemiseks on vaja lihtsalt natuke paksemat nahka kui tavaliselt BDSM raamatuid lugedes.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar