2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

neljapäev, 10. september 2020

Winston, salamissiooniga kõuts

Raamat: Winston: Ein Kater in geheimer Mission by Frauke Scheunemann, tõlge Tiia Aro  (2013, 2020) Tänapäev, RR, A Hinne: B Lühikokkuvõte: https://www.goodreads.com/book/show/55281156-winston-salamissiooniga-k-uts 

Teeme väikese vahekokkuvõtte: ma oskan rääkida, ma oskan lugeda ja ma oskan ka kirjutada. Just äsja proovisime. Ma oskan inglise keelt, suurt ja väikest ükskordühte. Ja nüüd tuleb pomm – ma oskan koguni vene keelt. Vähemalt saan aru. Lühidalt – ma olen SuperWinston! Kõige targem kõuts universumis! Maailmaklass!


Kõutsielu on oivaline, leiab Winston. Leba ainult terve päev mugavasti sohval ja söö vahepeal kanamaksa peterselliga. Maitsev! Kui aga Winstoni peremees võtab uue majapidaja, kes kolib sisse koos oma tütre Kiraga, on lebasklemisel lõpp. Kiral ja ta emal on nimelt hunnik probleeme. Enne kui Winston isegi aru saab, on ta juba mässitud ehtsasse kriminaaljuhtumisse … Pealegi veel – ah, püha sprott! – tüdruku kehas! Appi!!! 

Children, 


Haa - nagu oleks vaadanud laupäeva või pühapäeva hommikul ETV2 saksamaal tehtud lastefilmi, kuid tegelikult lugesin ma raamatut ja lasin pildil oma ajus joosta :)!


See tore lugu oli omamoodi versioon sellisesest tüüpilisest kehade vahetusseminkekust, mille kohta on tehtud palju erinevaid filmiversioone (tuntuim ilmselt Freaky Friday ja sarnaseim on Nine Lives Kevin Spaceiga) ning lisaks sellele segadusele on siis lisatud ka kriminaalne müsteerium, mida siis kass/tüdruk lahendama peavad ja kuna tüdruk/kass on ka uues koolis, siis on siin ka kooli vahetusega seotud probleeme.


See kassi/tüdruku vahetus on täis nalja ja põnevust, kassi fantaasiarikkaid vandesõnu ja tüdruku nutikust ning kassi ja tüdruku vahelist koostööd.


Hea lugemine!!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar