2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

reede, 24. juuli 2020

Brazen and a Beast

Raamat:
Brazen and the Beast (The Bareknuckle Bastards #2) by Sarah MacLean (2019)

Hinne: B

Lühikokkuvõte: https://www.goodreads.com/book/show/40215803-brazen-and-the-beast

Leedi plaan

Kui leedi Henrietta Sedley kuulutab oma kahekümne üheksanda aasta tema aastaks, planeerib ta sel aastal pärida isa äri, teenida omaenda rikkuse ja elada omanda elu. Kuid esmalt plaanib ta kogeda naudinguid, millest ta on ilma jäänud kui paadunud vanatüdruk. Kõik läheb nii nagu peab … kuni ta avastab kõige kenama mehe, keda ta eales näinud on, oma vankrist kinniseotuna, ning see ähvardab rikkuda tema aasta veel ennem, kui see alanudki on.


Sohilapse ettepanek

Kui Whit, Govent Gardeni kuningas, keda kogu maailma teab kui Koletis, ärkab vankrist Hattie jalge ees, ei saa ta teisiti kui imetleda võõrast naist, kes ta vabastab - eriti siis kui ta avastab, et naine on teel õhtule täis naudinguid … tema tagahoovis. Whit on rõõmuga valmis pakkuma Hattiele kõike mida ta soovib … teatud hinna eest.


Ootamatu kirg

Peagi leiavad Hattie ja Whit endid rivaalidena nii äris kui naudingutes. Hattie ei loobu oma plaanidest, Whit ei loobu oma võimust … ja kumbki ei pane tähelegi, et kui nad ettevaatlikud ei ole, pole neil muud võimalust kui loobuda kõigest … ka oma südametest.

History, Romance, Drama


Kui ma selle sarja kolmandat osa lugesin ja ka kui ma arvustust kirjutasin, olin ma kogu aeg kinde, et ma olen teist osa lugenud. Kui ma aga eelnevatele raamatutele viidet panemas olin, sain ma aru, et ma polegi teist osa lugenud. Ma ei teadnudki Whiti ja Hattie lugu, kuid kuna ma olen nii paljusid MacLean raamatuid lugenud, siis mul oli täielik ettekujutus, mis nende raamatus toimus, toetudes nendele vihjetele, mis kolmandas osas olid. Kuid lugemata ma siiski seda raamatut jätta ei saanud.


Seega, Henrietta ja Whiti lugu.

Henrietta on rikka merekaubanduse omaniku, kes on oma teenete eest saanud aristokraadi tiitli, tütar, kelle suurimaks sooviks on isalt pereäri üle võtta, sest tema on selles palju osavam, kui tema noorem vend, kes tegelikult äri pärib, kuna isa ei näe mingit võimalust, kuidas naine võiks sellist äri vedada. Seega otsustab ta, et ta teeb nii, et isa annab talle äri. Esimene samm, kõrvaldada võimalus, et isa teda abielluma sunniks, seega korraldab ta endale paar tundi bordellis (selles samas bordellis, mida Rusikakangelaste õde peab). Kuid enne veel, kui ta kodust minema saab hakata, leiab ta vankrist kinniseotud ja meelemärkuseta mehepuraka. Kui nad juba sõitma hakkavad, tuleb mees meelemärkusele ja Hattie aitab ta pärast väikest vestlust ja suudlust õrna lükkega tõllauksest välja.


Whit oli tegelemas just oma viimase saadetise transportimisega, kui nende saadetist rünnati ja keegi ta oimetuks lõi, siiski mitte ennem, kui ta ühele ründajale noa jalga viskas. Kui ta siis vankris meelemärkusele tuli, oli tema koha ilusaim olend keda ta kunagi näinud oli, seega oli ju loomulik, et kui ta vankrist välja lennates tasakaalu leidis, asus ta koheselt neiut jälitama ning oma õe bordellis asus ta loomulikult tellitud gigolo asemele. Whit teab, et selle rünnaku taga oli Ewan, seega on Hattie lüli, kuidas ta oma vennale lähedale saaks. 


Ja nii algabki nende kahe tango, kus mõlemal tantsupartneril on oma eesmärk, mõlemad püüavad oma eesmärke saavutada ning tasapisi kobades jõuavad nad armumise äärele, ning kukuvad vaieldes ja võisteldes sealt äärest üle, vaid selleks et maandudes teha järgmisel lollid sammud, mille käigus (Ewani kaasabil) Hattie pea elu kaotab, kuid seda on ju vaja selleks, et Whitt lõpuks endale tunnistaks, et ta Hattieta elada ei saa.


Selles raamatus on samuti suur osa erootikal, kuid lisaks sellele on siin ka humoorikat sõnamängu, põnevat tagaajamist Govent Gardenis ja kahe eraldi seisva isiksuse sulandumist üheks tugevaks pereks. Siia sisse oli toodud ka teiste MacLeani sarjade kangelasi, nagu ikka.


Hea suvine lugemine.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar