2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

esmaspäev, 17. juuni 2013

Release Me, Claim Me

 Raamat: Release Me ja Claim Me (Stark Trilogy #1 & 2) by J.Kenner (2013)
Hinne: C
Ta oli üks ja ainus mees, keda ma ei suutnud vältida ja ka mees kellele ma ei suutnud vastu panna.
Damien Strak võis saada iga naise keda ta tahis. Ta oli seksikas, enesekindel ning domineeriv. Kõik mida ta tahtis, ta ka sai. Ning see mida ta tahtis, olin mina.
Meievaheline tõmme oli ilmeksimatu, peaaegu kontrollimatu, kuid nii väga kui ma tema järele ka ei igatsenud, kartsin ma ka tema nõudmiste survet. Alistumine Damienile tähendanuks seda, et ma oleksin pidanud paljastama oma mineviku tumedaimad saladused – ning sellega oleks ka riskinud me suhte lõpuga.
Kuid ka Damienil olid kapis luukered. Ning üheskoos meie kire kasvamisega, hakkasid ka Damieni saladused teda ähvardama – ähvardama meid – igaveseks üksteisest lahku viima.

Damieni jaoks on meie kirg vaid mäng. Minu jaoks on see kõikehõlmav, pimestav ning tõeline.
Damien Starki vajadused on ilmselged – ta vajab rahuldust, ta vajab kontrolli, ta vajab mind. Ilus ja tark, kuid samas väga sügavalt piinatud, ning igati minu ideaalne kaaslane.
Ma nõususin kuuluma vaid talle ning nüüd tahan ma, et ta kuuluks ka vaid mulle. Ma tahan et meid ühendaks rohkem kui vaid meie ühised rahuldushetked, vaid ka meie hingede sügavamad soovid. Ma tahaks et meievahelised leegid neelaks meid mõlemaid täielikult.
Kuid Damieni hinges on pimedad kohad, mida isegi me meeletumad kirelõõmad ei ulata puudutama. Ma tahaks teada ta saladusi, ma tahaks, et ta alistuks mulle sama jäägitult, kui mina olen talle alistunud. Kuid meie probleemsed minevikud võivad meid kas tugevamalt üksteise külge siduda … või siis meid igaveseks lahku viia.
Romance, Erotica, MLAK

Taas kord, tuli Netgalleyst teine raamat ja seega tuli ka esimene raamat läbi lugeda, õiges järjekorras seekord :)! Ja lisaks sellele olid need kaks ka veel Rahva Raamatu suvelugemise nimekirjas, seega miks ka mitte.

Kuid tõsiselt, kui ma loen veel ühe raamatu sisututvustusest, et see raamat sobib neile, kellele meeldis Fifty Shades of Grey või Bared to You, siis ma ei vaevu seda raamatut lugemagi mitte, sest nad kipuvad järjekindlalt olema enamvähem ühe ja sama sisuga, samasuguste karakteritega, samasuguse ülesehitusega. Nimed, kohad, ametid, seksuaalsed eelistused on kõik, mis neis raamatutes erinevat on.

Aga jah. Tegu on siis ülikoolilõpetaja Nikki Fairchildiga, keda ta ema on kunagi vedanud ühelt missivõistluselt teisele sellest ajast saati, kui ta oli kuuene. Sellest Missirallist on tüdrukule jäänud külge oskus olla väliselt alati särav ja viisakas, kuid sisemiselt on ta murtud ja kergendust on ta leidnud enese lõikumisest. Nüüdseks on ta ülikooli lõpetanud RailGirl :) – noh mitte päris, IT tüdruk on ta küll, kuid tema erialaks on appide tegemine. Ta kolib Los Angelesse, et alustada tööd IT firmas. Tema ülemus võtab ta kaasa kunstinäituse avamisele, et ta võluks ära ühe suurima investori – Damien Starki. Kuid, Nikki ja Damien on juba varem kohtunud, aastaid tagasi ühel missivalimisel.

Damien Stark on tavalisest töölisperest väljakasvanud endine tennisestaar, kellest nüüdseks on saanud multimiljonär elektroonika-, restorani-, ööklubi-, toiduaineteäris. Nagu ikka, on ka tema lapsepõlves oma treeneri ja isa käe läbi palju kannatanud ning temast on saanud kõva käega ärijuht, kes teab mida ta tahab ja ka saab seda mida ta tahab. Ta mäletab seda väga hästi kui ta Nikkiga esimest korda kohtus, kuid siis oli tüdruk veel alles laps. Nüüd noor naine ja Damien võtab sihi oma saagi poole.

Aga mis armastusromaan see siis oleks, kui meie kangelanna koheselt "jah" ütleks ja me kangelase käte vahele langeks. Loomulikult on vaja esialgu tiba vastu puigelda, kuid kui mängu tuleb sensuaalne anonüüme aktimaal ja miljon dollarit, siis algab hoopis uus mäng. Kuid ka siis ei saa ju kõik roosiliselt minna. Vaja on valestimõistmisi, saladuste paljastamisi, pressi vahelesegamisi, lähedaste inimeste reetmisi, et teise raamatu lõpuks ometi me kangelased üksteisele tunnistaks, et nad üksteist armastavad.

Kuid nad on niiiiii kuradi naiivsed – tõsiselt ka, kui keegi tahab midagi salaja teha, ning siis pühendavad sellesse saladusse rohkem kui kaks inimest, ning üks neist, kes saladust teab on ka kangelase endine kallim, siis vahet ei ole, kui väga nad arvavad, et saladust teavad vaid sõbrad – varsti teavad seda saladust kõik!

Mind hakkas natuke häirima see, et Damien surub pidevalt Nikkile peale, et ta peab oma saladused Damienile ära rääkima, kuid samas ise ei räägi ühtki oma saladust Nikkile ja tänu sellele tekitab vaid suuremaid probleeme. Ja kui ennem oli olnud Damieni elu rahulik rahategemine ja naistega elunautimine, siis Nikki tulekuga laguneb ta impeerium koost, talle esitatakse mõrvasüüdistus … jääb mulje et Nikki on ta hävingu põhjus, mitte eluarmastus. Või siis eluarmastus ongi hävingu põhjus – et kui on armastus siis ei tohi raha olla? Ühesõnaga, see osa pole just kõige paremini kirjutatud.
 
Peagi ilmub ka kolmas raamat - Complete Me.

Mis mulle tõsiselt meeldis, oli see, et teises raamatus oli juttu ühest minu arust parimast raamatust üleüldse – Ray Bradbury Marsi Kroonikad. See on üks raamat mida me kõik peaksime lugema.







Raamatu miljonärid

Tegelikud multimiljonärid
Ja siis veel, mida rohkem ma neid miljonäride raamatuid loen seda rohkem tekkis mul tahtmine panna siia juurde need kaks pilti –millised on armastusromaanide miljonärid ja millised on nad tegelikult! :):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar