2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

teisipäev, 15. märts 2016

How to Get Laid Before the Main Course – A Gentleman’s Approach for the Big Date



Raamat: How to Get Laid Before the Main Course – A Gentleman’s Approach for the Big Date by Vimal (2014)
Hinne: D
Põhjus miks iga mees peaks seda raamatut lugema on see, et iga naine keda ma kohanud olen on mulle rääkinud, kuidas isegi targeim ja parima väljanägemisega tüüp muutub puterdavaks luuseriks oma tähtsaima kohtingu alguses. Selles raamatus on vaid tõde ja kõik nõuanded töötavad! Ma sündisin Aafrikas, kasvasin üles Euroopas, olen rännanud üle kogu maakera ning elan praegu Californias, tehes seda mis mulle koge enam meeldib. Selles raamatus jagan ma teiega oma 30 aasta kogemusi kuidas kus iganes maailmas edukalt suhelda ilusate naistega erinevatest kultuuridest. Sul pole vaha raha, välimust või luksust. Tee kõik õieti ning sinust saab poole tunniga „Algaja“ asemel „Andekas“. Lisaks jagab see raamat ka nõuandeid, õpetusi ning tehnikaid kuidas edu saavutada isegi kui sinu valitud kohtingu kaaslane on sulle kättesaamatu. Lisaks raamatule leiate kasulikke nõuandeid ka aadressilt www.beforethemaincourse.com
Help,

Kuigi ma pole ilmselgelt selle raamatu sihtrühm valisin ma selle raamatu NetGalleyst selle mõttega, et teada saada, kas seda võiks soovitada vennapojale või mitte. Ja ma ei oska ikka öelda, kas soovitaksin. See raamat on nagu telesarja Fab Five nõuanderaamat, või siis Will Smithi tegelaskuju Hitch nõuanderaamat enne seda kui ta oma elu armastuse leidis.

See raamat on rohkem nagu sairkohtingul käijale, kui sellele, kes otsib tõsisemat suhet. Raamatus räägitakse, kuidas mees peaks end kokku võtma, naise kahele kohtingule restorani viima ja siis kolmandaks kohtinguks ta enda juurde õhtusöögile kutsuma. Selleks kolmandaks kohtinguks (kui jõutakse ka loodetavasti voodisse, sest see ongi ju selle kõige eesmärk) peaks mees oma välimuse ja elamise korda tegema, kuid pärast seda õhtut võib ta end taas käest lasta, seda siis seniks, kuni ta taas naist saada tahab. Kõik nõuanded on selleks üheks õhtuks, mitte selleks, kuidas siis käituda, kui seekordne kaaslane peaks rohkem meeldima.

Kas ma annaksin selle raamatu oma vennapojale? Noh, tegelikult … ega ta paha ei teeks, sest siin on päris palju asjalikke nõuandeid ja kavalaid nippe, ma lihtsalt ei tahaks et ta vaid selle järgi elakski.

Kuid kui nüüd vaadata seda raamatut puhtalt naisterahva seisukohast … ma ei tahaks sellise mehega kohtuda, kes teeskleb vaid kolmeks õhtuks, et ta on hoolitsetud ja hooliv ja kui ta on saanud seda mida ta tahab, siis muutub ta hommikul taas saamatuks memmepojaks, keda tuleb toita, hooldada ja takka õhutada. Kui ma peaksin nägema seda raamatu külla kutsunud mehe köögis, siis ma küll ei keeraks kannalt ringi, ma sööks tema pakutud õhtusööki, kui ta oma kaardid õieti mängib siis võib-olla naudiks ka muid pakutavaid meelelahutusi, kuid ilmselgelt ei ootaks ma, et ta veel helistaks või välja kutsuks.

Et siis, kas see oli hea Kuidas naisi ära rääkida, Algajatele? See võiks olla alustuseks hea, kuid sellele peaks kindlasti järgnema Kuidas hoida tärkavat suhet, Algajatele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar