2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

teisipäev, 17. märts 2020

Smoke Bitten


Raamat: Smoke Bitten (Mercy Thompson #12) by Patricia Briggs (2020)
Hinne: B
Mina olen Mercedes Athena Thompson Hauptman. Minu ainsad „supervõimed“ on need, et ma oskan muunduda 15 kiloseks koiotiks ja ma parandan Volkswageneid. Kuid mul on sõpru imelikes kohtades ning minu taga on libahuntide kari. Tundub, et mul läheb neid kõiki vaja.
Sajandeid tagasi elasid haldjad Underhillis. Kui nad sealt välja visati, jäid neist maha suured lossid ja meeletud kogused maagilisi esemeid … ning nende vangid. Ilma et haldjad nende eest hoolitseksid said need elukad vabalt mööda Underhilli ringi liikuda ning kaost külvata. Vaid ohtlikumad jäid ellu.
Nüüd on üks neist elukatest põgenenud. Tal on võime välja näha nagu iga teine elukas, keda tal õnnestub hammustada ja kui ta sind juba hammustanud on, siis oled sa tema võimuses. Ta elab kaose ja hävingu nimel, ning ta suudab sind panna tegema mida iganes – isegi tapma seda, keda sa kõige enam armastad. Ja nüüd on ta siin, Tri-Citys. Minu territooriumil.
See ei saa – ei tohi – jääda. Mitte sel juhul, kui mina saan midagi teha.
Fantasy, Action, Paranormal

Juba 12 raamat Mercy Thompsoni sarjas, kuid nagu ma olen ka teiste raamatute puhul öelnud, ei ole lugu ikka veel igavaks muutunud. Seekord on siis Mercy vastaseks keski/miski mida tuntakse kui Suitsu Deemon. Kuid nagu ikka ei koputa Mercy uksele vaid üks probleem, sest muidu oleks ta elu ju liiga lihtne.

Seekordses raamatus tõmmatakse Mercy taas haldjate salakavalasse skeemi, ning samas hammustab teda tagumikust taas kord ta oma suur suu, mis paar raamatut tagasi kuulutas Tri-City piirkonna tema ja kohaliku hundikarja kaitse all. Nende kaitsevõimet kontrollitakse nii otseste rünnakutega kui ka salakavalate torgetega.

Mercy ei anna ka seekord alla, vahet ei ole, kas ta peab appi võtma hullu vampiiri või igavesti noore haldjate endise vangi. Kui probleem oleks ainult välises rünnakus, siis võiks Mercy rahulikult, paari suitseva armiga pääseda, kuid ei, probleem on sügavam. Nõiad ei lahku ju ilma viimase sõnata ja see sisemine rünnak võib olla miski, mis võib lõhkuda rohkem kui riided või autod.

Kuid kes siis ikkagi on see suitsu deemon? Seda müütilist tegelast on muinasjutumaailmast välja tõmmatud nii laste multikatesse kui ka täiskasvanutele mõeldud telesarja, kuid mina teda küll selles rollis ära ei tundnud, enne kui Mercy ta nime ütles ja nimedel on suur väärtus.

Põnev lugu ja eriti, kuna üheaegselt jookseb mitu lugu, nagu Mercy lugudele ikka kombeks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar