2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

neljapäev, 21. märts 2013

Ja nii see algabki



Mina ja Raamat


See on armastuslugu, mis sai alguse juba kauges lapsepõlves. Vend ees, mina takkajärgi püüdsin läbi lugeda kõik lasteraamatud ja seiklusjutud ja kriminullid ja siis juba kooli kohustuslik kirjandus … mida lapsel siis ikka teha, kui oled kodus haige, või talveõhtud pikad. Raamatu armastus on igavene.

Tõsi, on olnud ka aastaid kui heal juhul sai loetud kaks kolm raamatut, kuid nüüd on juba möödunud mitmeid aastaid, kus saab loetud kaks kolm raamatut nädalas. Ja seda hirmu ei ole, et raamatud võiksid otsa saada … oi ei. 

Tänu e-raamtutele ja lugeritele ei pea enam kogu palka raamatupoodi viima. Piisavalt on virtuaalses maailmas võimalusi kuidas saada raamatuid ka ilma rahata lugeda. Üks neist on loomulikult Amazon, kus pakutakse iga päev valik raamatuid ilma rahata. Siis on ka selline tore koht, nagu NetGalley, kus kirjastused pakuvad aktiivsetele lugejatele, arvustajatele, õpetajatele ja blogijatele raamatuid varakult lugeda ning arvustada. Seega kui huvi, siis võimalusi on.

Miks ma siis siin seda kõike kirjutan? Sest ma loen ja loen palju ja raamatud on enamasti head ja tahaks häid raamatuelamusi ka teistega jagada. Vahest tahaks mõnd raamatut ka maatasa teha.


Kui te olete lugenud mu filmiblogi Nähtud ja Nägemata, siis te teate, et filmidest rääkides võrdlen ma nende sisu väga tihti raamatutega, mille põhjal film on tehtud või siis raamatutega, mis mulle filmi sisuga meenuvad. Aga kaua võib vaid vihjata raamatutele, nüüd nõuavad nad ka täielikult oma lehte.

Algus saab olema raske, kuna tahaks läbi käia kõik sellel aastal juba loetud raamatud, kuid pole hullu, lugemine võtab ju kauem aega kui arvustuse kirjutamine.

Kui te loodate leida siit lehelt eesti raamatute või eestikeelsete raamatute arvustusi, siis see soov jääb ilmselt suure tõenäosusega täitmata, kuna ma eelistan lugeda ingliskeelseid raamatuid, mitte tõlgitud raamatuid, kuid alati tuleb sisse ka erandeid.

Head raamatuaastat ning loodan, et leiate siit lehelt nii mõnegi hea soovituse, mida lugeda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar