2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

teisipäev, 26. märts 2013

Take It Off!

Raamat: Take It Off! (The Naked Truth About Male Strippers) by Taylor Cole, Justin Whitfield (2012)
Hinne: C
Kas te olete kunagi mõelnud, mis toimub meestestripparite klubide telgitagustes? Kas need mehed on geid? Kuidas nad nii heas vormis püsivad? Kas nad topivad midagi pükstesse? Kuidas nad üldse millegi sellisega tegelema hakkasid? Kui palju raha nad teenivad? Kas iga öö on neil täis metsikut seksi?
See raamat tutvustab teile lavatagust elu ning kahe eduka strippari ellu kahekümne aasta vältel, mis nad on olnud selles äris. Alustades nende uuekeste päevadest kuni nende meeletute seksiseiklusteni ning üksteisele vimkade mängimiseni. Take It OFF! on nalja ja tegevust täis lõbusõit.
Self-help, Humor

Minu huvi selle raamatu vastu äratas üks mu klubikaaslane, kes postitas ühe väga naljaka lõigu sellest raamatust me klubi seinale. Ja siis nägin ma raamatu kaant ning mõtlesin – hmmmm, meesstripparid, naljakad lood, tore meelelahutuslik raamatuke. Ma olin ju näinud filmi Magic Mike, seega ootasin ma midagi sarnast - kuuma ja naljakat raamatut.

Taylor Cole ja Justin Whitfield
Kuid – kaas ja naljakas looke olid väga petlikud. Tegelikult oli enamuse sellest raamatus mitte meelelahutus vaid Self-helt, Knowhow, Stripping for Dummies või Stirpping 101. Tõsiselt - kuidas saada strippariks, mida peab alguses teadma, mida süüa, kuidas end vormis hoida, millised on erinevat tüüpi klubid, millised on erinevat tüüpi stripparid, kuidas mitte läbi põleda. Vaid väike osa on naistele – kuidas stripparile raha anda, kuidas strippariga sõber olla, kuidas ennast vormis hoida. See polnud kohe üldse see mida ma ootasin. 

Kui sellele raamatul oleks teistsugune kaas, siis ma kingiks selle nii mõnelegi noormehele, kellel ma tean, on probleeme enesekindluse ja naistega, sest selles raamatus on päris häid näpunäiteid, kuidas mõlema probleemiga toime tulla, kuid selle kaanega ei oleks ükski mees nõus seda raamatut lugema.

Noh, tegelikult ju polnud sugugi halb raamat, lihtsalt mitte see mida ma oleks oodanud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar