2024

2024

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It

neljapäev, 4. aprill 2013

Wallbanger

Raamat: Wallbanger by Alice Clayton (2012)
Hinne: A
Caroline Reynolds kolib suurepärasesse korterisse San Franciscos, koos KitchenAid miksri, ning ilma O’ta (ning me ei räägi siin Ophrast). Caroline on eduka karjääriga disainer, ning ta kontorist on vaade lahele. Ta oskab küpsetada suurepärast zuccini leiba, kuid tal puudub O. Tal on Clive (parim kass maailmas), suurepärased sõbrad, esmaklassilised rinnad, kuid puudu on siiski O.
Nagu solvanguks ta O’ta olekule, avastab ta, et tal on tihti seksiv naaber, kes hilisööl vastu seina ülikõvasti voodiga tambib. Iga oie, laksak ning – kas see oli näugumine? – rõhutab veel kord seda fakti, et lisaks une puudusele, pole tal ka endiselt, eks te juba aimate, mingit O’d.

Lavale astub Simon Parker. (Ei, teegelt ka, Simon, palun sisene.) Kui see seinapeksmine ohustab sõna otsese mõttes Carolinet voodist välja lükata, tormab ta riietatuna vaid väiksesse seksikasse öösärki, oma kuuldud-kuid-mitte-nähtud naabrit hurjutama. Nende hilisöine koridorikohtumine lõppeb, noh, imelikult. Eh. Selliste õhukeste seinadega saab pinge olema väga kõrge …
Romance, Humor

Kui ma esimest korda selle raamatu nime raamatuklubis lugesin, siis tuli koheselt silmade ette Wallenberg :), kuid need kaks on üksteisest sama kaugel kui päike ja kuu :)

Tegu on ühe VÄGAGI naljaka armastusromaaniga.

Tõsiselt ka, ma usun, et mu naabrid arvasid, et ma olen hulluks läinud kui ma iga natukese aja takka naerma puhkesin. Vägagi andekalt kirjutatud raamat, kaustades inglise keele rikkust, mängides sõnadega ning andes lihtsatele lausetele tähendusi, mis annavad pidevalt põhjust naermiseks. 

Kõik keda ma tean, kes on seda raamatut lugenud tõstavad sõrmed püsti ning laulavad raamatule kiidulaulu.
See on raamat, mida ma hea meelega tahaks näha filmina. Ta on nii lihtne ja nii armas, et sellest võiks tulla tõsiselt hea Rom/com.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar