2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

neljapäev, 10. august 2023

That Time I Got Drunk And Saved a Human

Raamat: That Time I Got Drunk And Saved a Human (Mead Mishaps #3) by Kimberly Lemming (2023)  Hinne: B Lühikokkuvõte: https://www.goodreads.com/book/show/123259527-that-time-i-got-drunk-and-saved-a-human       

Kui ma olin väike tüdruk, luges mu ema mulle iga õhtu jutte ette. Mõned neist olid eepilised seiklused, täis kõrgeid panuseid ja ootamatuid pöördeid, samas kui teised olid printsessidest, kes olid vangistatud tornidesse, mida valvasid draakonid. Õnnetud printsessid pidid istuma toas iga päev, õhates oma unistuste printsi järele, kes tuleks ja neid päästaks. Ma vihkasin neid lugusid. Iroonia on selles, et nüüd olin ma ise samas olukorras. Tuleb välja, et kui draakon võtab su vangi, ei lase ta sul lihtsalt minema kõndida.

Kes oleks seda teadnud?

Ja kui ma arvasin, et lõpuks on pääsemine käegakatsutav, purustati mu lootus tuhandeks killuks - nagu arvata võite - teise draakoni poolt.

Fantasy, Romance, Paranormal,


Jah ma olin kuulnud neist Lemmingi raamatutest, et need olevat lõpmatult humoorikad ja uskumatult fantastilised, seega loomulikult valisin ma selle raamatu kuulamiseks, kui mul võimalus avanes. Kuid ilmselt puudub mul vajalik huumorimeel või olen ma harjunud teistsorti fantaasiaga, sest minu jaoks jäi siit mõlemat puudu.


Lugu siis neiust, kes on vangis draakoni lossis, kus talle on kättesaadavad kõik mugavused, ning ainus mida tal pole, on vabadus minema kõndida, sest loss on kuskil väga külmas kohas. 

Ühel õhtul tuleb draakonile külla “kena noormees”, kes “päästab” me kangelanna, kuid siis selgub, et see noormees on samamoodi soomustega tiivuline olend, kes vahel sülgab tuld, ning kui ta on endale oma hingesugulase tundud, siis loomulikult kaitseb ta teda eriti ägedalt. 

Kuid ega neiuke siis mõni närguv lilleke ole. Oi ei, kuigi ta on inimene, on tal hing, mis on draakoni vääriline. Ja siis selgub, et tema õde, on tema vangistuste aastate jooksul abiellunud teise paranormaalse elukaga (üks eelmistest sarja raamatutest) ja üheskoos on nad valmis milleks iganes.

Ühesõnaga selline normaalne paranormaalne armastuslugu, kus kõik algab vaenlastest ja lõpeb liiduga, mis on valmis kogu maailma vallutama.

Jah, natuke on siin ka nalja, kuid kohe kindlasti pole see üks lõppematu itsitamine. Seega, see pole minu sorti humoorikas fantaasia.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar