2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

reede, 28. aprill 2023

Me vs Brain

Raamat: Me vs Brain: An Overthinker’s Guide to Life by Hayley Morris (2023)  Hinne: B+ Lühikokkuvõte: https://www.goodreads.com/book/show/60156316-me-vs-brain   

Aju: Me jätsime ahju sisse!

Mina: Ära ütle nii, mul pole selleks aega!

Aju: Maja ilmselt põleb juba!

Mina: lõpeta, mul on vaja kirjutada selle raamatu tutvustust.

Aju: Kuid leegid lõkendavad!

Mina: Me isegi ei kasutanud ahju täna.

Aju: Kuid mis siis kui - 

Mina: Ei. Me ei tee seda, ma lõpetan selle tutvustuse.


Tere! Hayley Morris siin. Või te võite mind teada ka kui Aju Tüdruk ja ärge laske end eksitada … see pole selle pärast, et ma oleks eriliselt tark. Lihtsalt üks ülemõtleja. Minu eesmärk on lõplikult tõestada, et Te. Kõik. Olete. Normaalsed. Vaieldes endaga dušši all, peites alukaid arstikabinetis enne kui nad vaatavad sügavale teie vagiinasse, või käitudes imelikult, kui teid külastab torumees. Ma olen enamuse oma elust öelnud või teinud piinlike asju, mis ajavad mind kell kolm öösel üles, sest mu aju meenutab mulle toimunut pisemategi detailideni.


Selles raamatus olen ma absoluutselt kõik ülemõelnud, ja seda kõike selleks, et teie ei peaks. Ma räägin kõigest alates kohtingutest kuni vooluseni, vaimsest tervisest kuni menstruaalanumateni. Ma ei suuda ära võtta teie ängi või panna teid 100% paremini oma nahas tundma, kuid ma vähemalt loodan, et ma suudan pakkuda teile puhkust teie oma aju pidevast lobast ning me võime üheskoos rõõmustada ja naerda selle üle, kui sarnased me tegelikult oleme.

Nonfiction, Self Help, Psychology, Humor


Ma olen juba päris kaua olnud Hayley Insta konto jälgija ja pea iga reede saan ma tema reeli vaadates südamest naerda, seega oli see ju täiesti loomulik, et kui ilmus ta raamat, tahtsin ma seda lugeda. Ja see oli hea valik. Kõige parem oleks seda raamatut iseloomustada nii - sedaviisi võiks oma elust kirjutada tulevikus Lottie Brooks :).  Või kui te olete lugenud Dolly Aldertoni “Kõik mida ma tean armastusest” siis Hayley raamat on sarnane, kuid palju parem (ja palju vähem alkoholi liigtarvitamist). 


Ei, ta ei kirjuta millestki erakorralisest või maailmamuutvast, ta kirjutab oma elust, oma vestlustest oma ajuga … ja oma sisikonnaga … ja emakaga. Ta räägib oma elust viimase kümnekonna aasta jooksul. Selle aja jooksul toimunud piinlikest/naljakatest seikadest ja kurbadest hetkedest. Raamat on täis mõnusat elutervet huumorit ja andekat arutlust elutähtsate küsimuste üle. Ta ei räägi millestki, mida ma varem poleks teadnud, kuid nii hea on saada kinnitust, et ma polegi ainuke imelik inimene :). 


Raamat, mida tasub lugeda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar